Május

Befejeződött az internetes szavazás, május elejére tisztázódott, hogy melyik 16 gyerekrajz kerül fel az órarendre. Az eredmény itt látható
Az órarendet ennek alapján a grafikus megtervezte,
megtekinthető itt
Március végén kezdődtek, május elejére fejeződtek be a 15 partneriskolában szervezett elméleti és gyakorlati foglalkozások. A három iroda környezeti szakértői – az előzetes összeállított oktató-nyersanyag szerint- a három megyében iskolánként 30 – 30 fős gyerekcsoportokat avattak be a papírral kapcsolatos ismeretekbe. Az elméleti órákat kétórás gyakorlati foglalkozás követette (papírmerítés + papírtéglagyártás gyakorlása). A foglalkozások kérdőíves felméréssel fejeződtek be.
A beérkezett 450 kérdőívet feldolgozásra az EFFIX Kft-nek továbbítottuk, az akciókat partnereinkkel értékeltük.



Májusban fejeződtek be az iskolai foglalkozásokhoz kapcsolódó szemétposta felmérések is (több mint 300 kitöltött kérdőív érkezett vissza, ezeket az EFFIX Kft.-nek értékelésre továbbítottuk).

A fogyasztás-reklámmal kapcsolatos szülői kérdőíves megnyilatkoztatásokhoz kapcsolódott a gyerekek egy hónapos szemétposta felmérő akciója (az egy hónap alatt összegyűlt mennyiségeket a papírgyűjtési akciókban regisztrálták). A tavaszi akcióban b. 400 gyerek vett részt – az általuk leadott (iskolák által leigazolt) adatok értékelésével (kb. 2,2 kg/hó) alaposan feltételezhető, hogy éves szinten átlag kb. 26 kg. reklámanyagot kézbesítenek egy magyar háztartásba.

Szakértőnk elkészítette, a grafikus megtervezte a projekt keretében kiadandó három szakmai leporellót („Az újragondolt papír”, „A szemétposta” és az „Osztály vigyázz”).

A leporellók megtekinthetők az alábbi linkeken:


Szakértőnk megírta, a grafikus elkészítette a rendezvényi kitelepülésekhez szükséges legfontosabb látványelemeket: a 200x80 cm-es leporellókat.

A Papír másik oldala” , „A szemétpostáról”, az „Osztály vigyázz” , az „Újragondolt papír” és a „Legjobb papír” című molinók megtekinthetők az alábbi linken:


A grafikai teljesítésekhez igazodóan a Wasco Trade Nyomdában leadtuk, május végére-június elejére elkészültek az alábbi nyomdai termékeink:

Iskolai füzetek 60.000 db.

Órarendek 20.000 db.

Reklám stop matrica 9.000 db.

Leporellók 3 x 9000 db

Molinó 16 db.


Május végén befejeződtek a tárgyalások és szerződést kötöttünk az Art Média Kft.-vel a korábban elkészült két ismeretterjesztő rövidfilmünk internetes népszerűsítésére. A 8 db. online hirdetés megvalósításával 2012 június – szeptember időszakban. A vállalkozó által a fenti időszakban vállalt passzív elérések száma: 1.700.000 db



A cikkhez csatolt dokumentumok:
papiroskakörnyezet.doc
papiroskapapírtörténet.doc
papiroskapapírgyártás.doc
papiroskamegelőzés.doc
papiroskaÚjrapapír.doc

<< Vissza